Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Valberedning: Förslag till styrelse

3 posters

Gå ner

Valberedning: Förslag till styrelse Empty Valberedning: Förslag till styrelse

Inlägg  MickeW 2008-12-11, 09:23

När föreningen bildades fick jag uppgiften att vara valberedare och jag har tillfrågat lämpliga personer. Föreslår att årsmötet väljer ordförande för sig och därefter resten av styrelsen i klump.
Inga överaskningar, valberedningsförslaget är följande:

Ordförande: Mange
Han har varit med från början och har ett starkt engagemang i föreningen.

Övriga styrelsen:
John
Cissi
Janne
Micke H

Jag anser personligen att den nya styrelsen kan fördela sina uppdrag sinsemellan som en inledande punkt på sitt första möte, men det finns som några av er vat redan åsikter om vem som passar på vilket uppdrag.
John är tilltänkt som kassör av skäl han redan postat på forumet. Kassörsuppdraget bör inte påverkas nämnvärt av att han kommer att bo i Kalmar under 2009 eftersom det mesta kan skötas genom transaktioner över nätet (endast primater springer runt med en föreningshandkassa i kontanter numera).
Micke H är tilltänkt som spelansvarig pga sina breda kunskaper och sitt intresse.
Slutligen har vi posterna sekreterare samt lokal/bidragsansvarig och jag tror att Janne och Cissi skulle göra ett bra jobb oavsett vilken post de tar, men om jag ska lägga ett valberedningsförslag säger jag Janne: Sekreterare och Cissi: Lokal- och bidragsansvarig.

Det står naturligtvis årsmötet fritt att ändra i förslaget som vi finner lämpligt.
MickeW
MickeW

Antal inlägg : 266
Join date : 08-05-29
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Valberedning: Förslag till styrelse Empty Sv: Valberedning: Förslag till styrelse

Inlägg  John 2008-12-11, 22:52

Vi tar disskusionen om vi ska leta lokal eller inte innan vi röstar om styrelseupplägget, för om vi inte är sugna på att skaffa lokal känns det överflödigt att ha en lokalansvarig (iofs skulle han kunna få städuppdrag till de som lånar ut sina lägenheter).
John
John
Admin

Antal inlägg : 539
Join date : 08-05-20

https://vvikbf.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Valberedning: Förslag till styrelse Empty Sv: Valberedning: Förslag till styrelse

Inlägg  Mattias 2008-12-11, 23:04

Då jag inte kan närvara på årsmötet pga jobb. Så gör jag min röst här i tråden.

Jag röstar för: att vi skall leta lokal!

//Mattias

Mattias

Antal inlägg : 179
Join date : 08-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Valberedning: Förslag till styrelse Empty Sv: Valberedning: Förslag till styrelse

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet