Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9

3 posters

Gå ner

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 Empty Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9

Inlägg  Major 2014-09-10, 16:55

Detta är den sista MTG eventen vi kommer att ha på Player 2!

Formatet på turneringen är Sealed Deck där varje deltagare väljer en av 5 klan-baserad prerelease boxar - varje box innehåller 5st Khans of Tarkir boosters samt en seedad booster, ett mythic promo kort och en spindown tärning. Ovanpå det kommer vi även dela ut Khans of Tarkir booster till samtliga deltagare; som minst får man en extra booster men man kan vinna fler genom att placera högt i turneringen.

Samtliga deltagare kommer även få ett par promo kort som egentligen inte är del av pre-releasen, men som vi delar ut då detta är vår sista event:

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 Rattleclaw-Mystic

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 MN4_WlJnYOUO8vdLN9nijfA

Det kan även komma att delas ut ett par andra promos som blivit över från tidigare events, och diverse promo-material som planscher etc.

Kostnaden för att vara med är 250kr och vi kommer att ha plats för 18 deltagare. Anmäl er gärna tidigt för att säkra er plats. Ni kan anmäla er genom att skriva i denna tråd eller genom att höra av er till Player 2. Eventen börjar på söndagen klockan 15.00.

1) Micke H - Mardu (2)
2) Miche B - Temur (4)
3) Chrisse - Mardu (1)
4) Bozzyboy - Temur (1)
5) Fredrik L - Mardu (3)
6) Daniel - Temur (3)
7) Linus K - Jeskai (4)
8 ) Matteus - Mardu (4)
9) Calle J - Sultai (1)
10) Max - Jeskai (3)
11) David - Sultai (3)
12) Krille
13) Villiam - Abzan (2)
14) Mårten
15) Pontus N - Jeskai (2)
16) Fred - Temur (2)
17) Erik B - Abzan (1)
18) Erik H - Sultai (2)

Reserv - William W
Reserv - Theodore

EDIT: Följande är de lådor som går att välka på prereleasen. Om ni vill så kan ni skriva här för att boka en specifik låda så håller vi en sådan åt dig. Vi kommer ha totalt 4st av varje sort.

Temur - Battle with Savagery: grön/blå/röd
Mardu - Battle with Speed: röd/vit/svart
Sultai - Battle with Ruthlessness: svart/grön/blå
Jeskai - Battle with Cunning: blå/röd/vit
Abzan - Battle with Endurance: vit/svart/grön


Senast ändrad av Major den 2014-09-21, 02:21, ändrad totalt 28 gånger
Major
Major

Antal inlägg : 212
Join date : 11-07-05

Till överst på sidan Gå ner

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 Empty Sv: Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9

Inlägg  Major 2014-09-21, 15:17

Just nu är vi 17 pers. Försten till kvarn gäller för den som vill komma hit i sista sekund för att vara med.
Major
Major

Antal inlägg : 212
Join date : 11-07-05

Till överst på sidan Gå ner

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 Empty Sv: Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9

Inlägg  FredrikLindström 2014-09-24, 08:20

Stort grattis till MickeH som vann den allra sista turneringen på Player 2 cheers
FredrikLindström
FredrikLindström

Antal inlägg : 1333
Join date : 11-01-16
Age : 54
Ort : Västervik

http://www.fredriklindstrom.com

Till överst på sidan Gå ner

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 Empty Sv: Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9

Inlägg  MickeH 2014-09-24, 17:19

FredrikLindström skrev:Stort grattis till MickeH som vann den allra sista turneringen på Player 2 cheers
Tack. Det kan ha varit så att jag vann den första också, i alla fall så vann jag den första sanktionerade turneringen som jag deltog i på Player-2.

Hur vet jag det? Jo, man kan gå in på http://www.wizards.com/magic/planeswalkerpoints och mata in sitt DCI-nummer och kolla de senaste resultaten.
Om man har en inloggning där (går säkert att hitta hur man registrerar sig, kan vara lite bökigt om jag minns rätt), så kan man se hela sin historik.

Till exempel, så kom jag på 109e plats på Apocalypse-prereleasen som var på Lincon det året. Men jag var på övre halvan! 252 deltagare, och tävlingen började vid midnatt...
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9 Empty Sv: Khans of Tarkir Prerelease på Player 2 - söndagen 21/9

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet