Raser i den stängda ligan
2 posters
Sida 1 av 1
Raser i den stängda ligan
Jag spanade runt lite på eran Blood Bowl sida, men hittade ingen information om vilka raser som var anmälda. Jag tänkte beställa ett lag imorgon, men tänkte att jag skulle undvika att ta ett lag som redan är registrerat. Så vilka lag är registrerade? Samma som i öppna ligan?
//Mattias
//Mattias
Mattias- Antal inlägg : 179
Sv: Raser i den stängda ligan
Jag kommer nog att spela High Elves i stängda ligan, Janne tänkte spela Undead, Pontus vill nog spela Skaven, MickeW hade tänkt spela Human. Mange funderade också på Undead. Eric nämnde en ras senast, jag är inte helt säker men jag tror han tänkte sig Chaos. Övriga (vänta nu, det är väl bara Mårten kvar?) har inte bestämt sig än vad jag vet.
Det är helt ok att spela med andra figurer än vad laget i verkligheten är, speciellt så här i början innan folk har skaffat sig lag.
I öppna ligan är det fritt fram att testa sig fram, vi har sagt en gräns på 2 lag per coach i öppna ligan, men den kommer vi nog att ta bort, så alla kan ha hur många lag som helst. Det är ju förstås en nackdel att ha 10 lag och spela 2 matcher per lag jämfört med tvärtom.
Vi har inga begränsningar för raser i övrigt. Hade alla spelat Orcs i stängda ligan hade det varit ok.
Det är helt ok att spela med andra figurer än vad laget i verkligheten är, speciellt så här i början innan folk har skaffat sig lag.
I öppna ligan är det fritt fram att testa sig fram, vi har sagt en gräns på 2 lag per coach i öppna ligan, men den kommer vi nog att ta bort, så alla kan ha hur många lag som helst. Det är ju förstås en nackdel att ha 10 lag och spela 2 matcher per lag jämfört med tvärtom.
Vi har inga begränsningar för raser i övrigt. Hade alla spelat Orcs i stängda ligan hade det varit ok.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet