Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på?

4 posters

Gå ner

Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på? Empty Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på?

Inlägg  Mårten 2013-06-01, 13:04

Jag tänkte att eftersom det verkar vara en hel del som spelar på torsdagar men som inte kan på tisdagar kanske det är värt att ta upp yttligare en gång. Hur har folk det igentligen, går det att hitta en bättre dag än tisdag eller är det den bästa dagen? Om alla skriver upp hur det passar så kan vi ju checka av hur många som kan tisdag eller torsdag, jag själv kan vilken dag som.
Mårten
Mårten

Antal inlägg : 105
Join date : 08-09-16
Age : 34
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på? Empty Sv: Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på?

Inlägg  MickeH 2013-06-01, 16:01

Jag kan nog vilken dag som helst.

Fredagar är det Friday Night Magic på Player-2, men övriga vardagar funkar lika bra för min del.
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på? Empty Sv: Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på?

Inlägg  Mange 2013-06-02, 14:46

För min del är det bäst torsdagar (ojämna veckor)!!!!
Mange
Mange

Antal inlägg : 570
Join date : 08-05-20
Age : 46
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på? Empty Sv: Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på?

Inlägg  FredrikLindström 2013-06-03, 01:07

Torsdagar fungerar bra för mig!
FredrikLindström
FredrikLindström

Antal inlägg : 1333
Join date : 11-01-16
Age : 54
Ort : Västervik

http://www.fredriklindstrom.com

Till överst på sidan Gå ner

Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på? Empty Sv: Är Tisdag den bästa dagen att ha spelträff på?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet