Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar

2 posters

Gå ner

Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar Empty Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar

Inlägg  FredrikLindström 2014-03-25, 22:12

Fick en kallelse via mail alldeles nyss.

Vi får skicka två deltagare. Jag ska se om jag kan få svar på vilken reseersättning som utgår vid resa med egen bil. Om det passar så vore det intressant att vara med. Nån mer som är intresserad?
FredrikLindström
FredrikLindström

Antal inlägg : 1333
Join date : 11-01-16
Age : 54
Ort : Västervik

http://www.fredriklindstrom.com

Till överst på sidan Gå ner

Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar Empty Sv: Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar

Inlägg  FredrikLindström 2014-03-31, 14:02

Jag har fått besked att reseersättning utgår. Eftersom jag aldrig varit på ett distriktsmöte så vet jag inte riktigt vad man kan förvänta sig. Finns det öht något intresse att åka till Kalmar?
FredrikLindström
FredrikLindström

Antal inlägg : 1333
Join date : 11-01-16
Age : 54
Ort : Västervik

http://www.fredriklindstrom.com

Till överst på sidan Gå ner

Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar Empty Sv: Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar

Inlägg  Mange 2014-03-31, 14:09

Jag kan inte då tyvärr annars hade det varit intressant.
Mange
Mange

Antal inlägg : 570
Join date : 08-05-20
Age : 46
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar Empty Sv: Kallelse till årsmöte för Sverok Kalmar-Blekinge distriktet 4/5, 14.00 i Kalmar

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet