Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dåliga nyheter ifrån John

+2
Janne
John
6 posters

Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  John 2008-09-12, 15:36

Schemaläggarna på kvantum får inte vara med i Västerviks brädspelsförening. Aldrig.

De har gjort om schemana för de flesta anställda, med början vecka 41. Största skillnaden för min del blir jag att jag jobbar varje onsdag 16 - 22.15. ! . Jag sa till dem innan att jag absoult inte ville ha det passet men enligt dem gick det tydligen inte att ändra på. Jag är väldigt besviken på dem för detta skapar stora problem med min närvaro. Jag jobbar även varannan söndag, slutar dock kl 15 en av dem vilket möjligör spelande. Skit och skit.... Tur att Mange visat upp att han har en spelduglig lya.

Jag är otroligt besviken och ledsen. Ska nu flytta in framför datorn med min 700g godisburk och sörja.



John
John
John
Admin

Antal inlägg : 539
Join date : 08-05-20

https://vvikbf.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  Janne 2008-09-12, 19:27

Det var tråkigt att höra. Vi kanske kan förlägga spelandet till nån annan kväll? För min del går det bra att spela annan dag än onsdag. Utom måndagar.
Janne
Janne
Admin

Antal inlägg : 147
Join date : 08-08-08
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  MickeH 2008-09-12, 19:32

Elaka typer!

Jag kan andra kvällar också, inga problem.
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  John 2008-09-12, 23:34

jag har pratat lite med cissi om detta idag. vi fick iden om att man skulle kunna variera veckodagen. t.ex. ta tisdagar jämna veckor och onsdagar ojämna. Vilken vecka det blir tisdagar kan vi ta utifrån vilken dag mange spelar bowling. jag skulle kunna varje tisdag
John
John
Admin

Antal inlägg : 539
Join date : 08-05-20

https://vvikbf.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  Mange 2008-09-13, 08:11

Korpbowlingen drar ju igång snart och det är ju på tisdagar varannan vecka!! Vet dock inte än vilka veckor det är. Har inte fått schemat än. Det drar igång nästa månad nån gång.
Mange
Mange

Antal inlägg : 570
Join date : 08-05-20
Age : 46
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  MickeW 2008-09-13, 13:06

Trist med ditt schema John. Det kanske går att byta med någon annan? Fast antagligen vill inte de andra heller ha det passet och har framfört starkare argument än dig, typ "jag är ensamstående trebarnsmamma juh".

Jag har bugg på måndagar och tango på tisdagar så de kvällarna är dåliga för mig under terminen. Torsdagar funkar bra för mig. Och många av helgerna förstås.
MickeW
MickeW

Antal inlägg : 266
Join date : 08-05-29
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  John 2008-09-13, 14:18

det går inte byta, försökte allt med schemen. men eftersom vi är många som är upptagna olika dagar i vecka så måste det vara mest rättvist att vi byter mellan olika dagar
John
John
Admin

Antal inlägg : 539
Join date : 08-05-20

https://vvikbf.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  Cissi 2008-09-14, 12:23

Det verkar som att det blir svårt att hitta en dag i veckan som alla kan. Jag kan måndagar, tisdagar och varannan onsdag. Torsdagar är jag uppbokad och jag har ofta svårt att komma på helger. Ibland kan jag vara med på söndagar.

Det skulle kanske funka att varva tisdagar och onsdagar och lägga till en söndag då och då.

Cissi

Cissi

Antal inlägg : 101
Join date : 08-06-03

Till överst på sidan Gå ner

Dåliga nyheter ifrån John Empty Sv: Dåliga nyheter ifrån John

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet