Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hur ligger vi till

3 posters

Gå ner

Hur ligger vi till Empty Hur ligger vi till

Inlägg  Mattias 2011-12-10, 20:54

Jag checkade in på forumet och kollade runt lite, var ju nästan ett år sedan man var i v-vik på spelträff. Förmodligen dyker jag upp på någån spelträff i vår och betalar den årliga medlemsavgiften :-) Hursomhelst, hur går det för er och vad har hänt under året? Jag vill fortfarande vara med i föreningen trots att jag fyttat ner till O-hamn. Även om det inte är hållbart att åka ner varje vecka så hoppas jag att man fortfarande är välkommen någon enstaka gång i nästa år :-)

Sköt om er


Mattias

Antal inlägg : 179
Join date : 08-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Hur ligger vi till Empty Sv: Hur ligger vi till

Inlägg  MickeH 2011-12-10, 21:06

Hallå där!

Det var länge sen man hörde nåt livstecken från dig.

Jo, vi kör på som vanligt, även om det varit lite tunnare med folk senaste tiden. Ett spel/internetcafé har öppnat i V-vik nu, och där spelar vi en del. Framför allt magicträffarna, men även en del vanliga brädspelsträffar.

Det vore kul om du dök upp då och då, det är bara att du håller lite koll på forumet efter lämpliga spelträffar (lägg märke till att både John och Pontus flyttat sen du var med senast)!
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Hur ligger vi till Empty Sv: Hur ligger vi till

Inlägg  Forumtrollet 2011-12-10, 21:12

Fast bara innom stan kanske är värt att nämna. :p
Forumtrollet
Forumtrollet

Antal inlägg : 440
Join date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Hur ligger vi till Empty Sv: Hur ligger vi till

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet