Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har):

2 posters

Gå ner

om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har): Empty om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har):

Inlägg  Chokladdavid 2013-03-30, 11:36

(OBS ska redigera detta inlägg senare, inte klart än)
1st Kaervek the Merciless
2st Din of the Fireherd
4st Akoum Refuge
4st Fists of the Demigod
4st Lightning Reaver

4st Dash hopes
4st Caress of Phyrexia
3st Hand of the Praetors
4st Phyrexian Crusader
4st Snake Cult Initiation
3st Ichor Rats
4st Soul Manipulation
2st Unscythe, Killer of Kings
...
Chokladdavid
Chokladdavid

Antal inlägg : 30
Join date : 13-03-11
Age : 29
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har): Empty Sv: om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har):

Inlägg  Micke.P 2013-03-30, 18:47

Kan tipsa om sidan www.trollandtoad.com

Billigt och ganska snabb leverans för att vara från USA. Dom skriver alltid ner värdet också så man slipper tulla.
Det var så förr iaf, var ett tag sen sista jag beställde.

Kan tipsa om tråden https://vvikbf.swedishforum.net/t1041-bra-lankar#6842 där finns det länkar till några butiker som är billiga, bra och beprövade.

Vill man ha tag i lite äldre kort så är det lättast att beställa dom, dom är ofta ganska billiga.
Och det är inte många i föreningen som brukar vara så sugna på att byta kort, många av oss samlar och har vi 4 st av något så behåller vi oftast korten i vår samling.
Så mitt tips är auktioner på svenskamagic eller att beställa dom lite äldre korten från någon sida, dom brukar inte gå på mer än ett par dollar.

MVH
Michael
Micke.P
Micke.P
Admin

Antal inlägg : 245
Join date : 10-01-11

Till överst på sidan Gå ner

om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har): Empty Sv: om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har):

Inlägg  Chokladdavid 2013-03-30, 20:43

OK, Tack =)
Chokladdavid
Chokladdavid

Antal inlägg : 30
Join date : 13-03-11
Age : 29
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har): Empty Sv: om någon ska betäll kort så skule jag vilja köpa (/byta till mig om ni har):

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet