M14 PreRelease @Seriebörsen 13/7
4 posters
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: M14 PreRelease @Seriebörsen 13/7
Absolut! Prereleaser måste vara det roligaste i Magic. Så tycker jag personligen att coreset är riktigt roliga att drafta/sealed'a.
Så det blir absolut att åka igen, då folket var trevligt, och seriebörsens utbud är grymt.
Så det blir absolut att åka igen, då folket var trevligt, och seriebörsens utbud är grymt.
MagnusL- Antal inlägg : 32
Kalas! Jag brukar åka, men den här gången blev det en helg i skärgården - helt utan spel!MagnusL skrev:Absolut! Prereleaser måste vara det roligaste i Magic. Så tycker jag personligen att coreset är riktigt roliga att drafta/sealed'a.
Eller ja, det blev en del "Elder Sign" på surfplattan...
Hur är Elder Sign? Jag har läst lite om det på BGG.FredrikLindström skrev:
MickeH skrev:Hur är Elder Sign? Jag har läst lite om det på BGG.FredrikLindström skrev:
Kul och svårt! Nu har jag bara testat Androidversionen men kommer att beställa brädspelet från Allt på ett kort (kommer in i slutet av juli igen).
När man solospelar på plattan är det lite knepigt att ha koll på vad alla de olika karaktärerna är bra på, vad som finns i vilket rum m.m.
Enligt en kompis, som har spelet, är det mycket lättare "på brädet" - och är man fler så kan man samarbeta och komma överens om vilket rum/monster man först bör slå ut. "Elder Sign" är mycket tärningskastande och vissa tycker att det blir lite Yatzee-aktigt. Jag gillar att slå tärningar och jag gillar historierna som spelet bygger upp. Varje monster har sin egen väg till seger för brädet och det betyder att man får spela lite olika beroende på vad man möter, åtminstone i Androidversionen.
Sida 2 av 2 • 1, 2
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet