Föreningsträffar på stan
3 posters
Sida 1 av 1
Föreningsträffar på stan
Ja, rubriken på tråden känns lite påklistrad men jag kommer inte på något bättre
Sitter hemma med en mysig migrän och ska snart tillbaka till sängen igen.
Vi verkar vara några stycken som kan tänka oss att träffas på t ex EspressoHouse någon söndag varje månad.
Mitt förslag är att vi lägger upp dessa möten på forumet och att man får skriva en rad om man tänker dyka upp. Då ser vi om några tänker komma på "mötet" och vi kan planera in överlämnande av spel, kortbyten, snacka om kommande spelträffar och hur kul det ska bli när AIK vinner en hockeymatch igen. Ni vet, viktiga grejer. ^^
Om vi försöker med 19/1 eller 26/1, vilka vill eller kan då?
Om vi väljer Espresso House så har de tydligen öppet mellan 10-18. Vilken tid skulle passa?
Sitter hemma med en mysig migrän och ska snart tillbaka till sängen igen.
Vi verkar vara några stycken som kan tänka oss att träffas på t ex EspressoHouse någon söndag varje månad.
Mitt förslag är att vi lägger upp dessa möten på forumet och att man får skriva en rad om man tänker dyka upp. Då ser vi om några tänker komma på "mötet" och vi kan planera in överlämnande av spel, kortbyten, snacka om kommande spelträffar och hur kul det ska bli när AIK vinner en hockeymatch igen. Ni vet, viktiga grejer. ^^
Om vi försöker med 19/1 eller 26/1, vilka vill eller kan då?
Om vi väljer Espresso House så har de tydligen öppet mellan 10-18. Vilken tid skulle passa?
Sv: Föreningsträffar på stan
FredrikLindström skrev:hur kul det ska bli när AIK vinner en hockeymatch igen.
Hoppas inte det dröjer för länge!
Jag kan kanske den 19/1 men jag har jour då.
EM tycker jag skulle funka bra.
Mange- Antal inlägg : 570
Jag kanske kommer. Beror på vädret och andra omständigheter.
Jag tror det blir svårt att få många att läsa den här informationen eftersom rubriken inte är den bästa.
Jag kan meddela bröderna von Geijer och Johan S i alla fall.
Jag tror det blir svårt att få många att läsa den här informationen eftersom rubriken inte är den bästa.
Ha ha, ja tråden kanske ligger helt fel - den borde kanske ligga under Spelträffar och annonseras likadant?MickeH skrev:Jag kanske kommer. Beror på vädret och andra omständigheter.
Ja, det är nog enklast.FredrikLindström skrev:
Ha ha, ja tråden kanske ligger helt fel - den borde kanske ligga under Spelträffar och annonseras likadant?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet