Någon som spelar flames of war?
3 posters
Sida 1 av 1
Någon som spelar flames of war?
Som rubriken lyder så är min fråga om någon här i stan spelar flames of war? Nu är väl hyvudsysslan brädspel i er förening vad jag har förstått men tänkte se om någonspelar är eller är lite sugen på att spela fow.
Peter
Peter
Phammerman- Antal inlägg : 4
Sv: Någon som spelar flames of war?
Välkommen till VBF, Peter!
Jag har kikat lite på detta i samband med t ex Lincon. Har du tillräckligt för att sätta upp ett 2-spelarslag? Jag är sugen på att testa speletPhammerman skrev:Som rubriken lyder så är min fråga om någon här i stan spelar flames of war? Nu är väl hyvudsysslan brädspel i er förening vad jag har förstått men tänkte se om någonspelar är eller är lite sugen på att spela fow.
Tackar för välkomnandet.
Jag har mer eller mindre precis börjat spela lite grann så jag har deras eminenta Startboxen open fire vilket är tillräckligt för att sätta upp helt ok slag faktiskt. Så den möjligheten finns helt klart.
Jag har mer eller mindre precis börjat spela lite grann så jag har deras eminenta Startboxen open fire vilket är tillräckligt för att sätta upp helt ok slag faktiskt. Så den möjligheten finns helt klart.
I forumdelen "Planerade spelträffar" ser man när och var kommande träffar är.
Det är fritt att anmäla sig till en planerad träff eller att arrangera en egen
Är det mycket grejer att släpa på och hur stor plats behövs för ett slag?
Det är fritt att anmäla sig till en planerad träff eller att arrangera en egen
Är det mycket grejer att släpa på och hur stor plats behövs för ett slag?
Då ska jag kika lite på det, kommer vara iväg lite nu närmaste tiden men framöver kan man ju få till nått. Är inte jätte mycket grejer att släpa på faktiskt och bordmässigt funkar typ 120*120 för ett ok slag
Hej och välkommen till forumet!
Det har varit dåligt med figurspel i föreningen på senaste tiden. Förutom lite Wings of War hos Fredrik, så har vi inte spelat figurspel på evigheter.
Jag har Bloodbowl, Pirates och D&D minis, men har inte spelat något av dem på säkert 4-5 år.
I vår gamla förening har vi Mordheim också.
Jag kan tänka mig att testa FoW någon gång. Jag har tyvärr ingen plats att spela hemma hos mig.
Det har varit dåligt med figurspel i föreningen på senaste tiden. Förutom lite Wings of War hos Fredrik, så har vi inte spelat figurspel på evigheter.
Jag har Bloodbowl, Pirates och D&D minis, men har inte spelat något av dem på säkert 4-5 år.
I vår gamla förening har vi Mordheim också.
Jag kan tänka mig att testa FoW någon gång. Jag har tyvärr ingen plats att spela hemma hos mig.
Kommer nog ha möjlighet att sätta upp spel hemma hos mig framöver ska även spendera lite tid på att bygga lite vettig terräng också
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet