Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mattias och dumma Securitas

3 posters

Gå ner

Mattias och dumma Securitas Empty Mattias och dumma Securitas

Inlägg  Mattias 2009-02-15, 19:32

Jag tänkte bara checka in och säga att jag inte glömt bort er. Jag fick ett sms av MickeW som jag tyvärr glömde bort att svara på. Jag har inte lagt av med spel Smile Däremot har jag förmånen att jobba för världens rörigaste företag. Detta medför att man aldrig får sitt schema i tid plus att vi är ständigt underbemannade. När jag inte jobbar läggs nästan all tid på flickvännen, huset och hundarna. Jag har helt enkelt inte tid. Nu drar revisionen igång och det kommer bli ännu mer jobb. Förhoppningsviss kommer det att lugna ner sig när den är klar. Fram tills dess blir det svårt att plannera in något spel för min del. Däremot kan ni ju göra karaktärer till MickeH och Pontus. MickeW är ju bra insatt i hur det fungerar. Desto mer som är klart när jag kan börja lägga ner lite tid på VBF desto snabbare kan vi börja spela.

Jag har inte tänkt lägga ner kampanjen, den ligger och vilar tills jobbet har lugnat ner sig lite.

//Mattias

Mattias

Antal inlägg : 179
Join date : 08-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Mattias och dumma Securitas Empty Sv: Mattias och dumma Securitas

Inlägg  MickeH 2009-02-15, 21:18

OK, jag ska snacka med Pontus och MickeW på onsdag så ska vi nog kunna fixa karaktärerna.

Vi får väl hoppas det blir lite ljusare snart så du inte dukar under av spelabstinens!
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Mattias och dumma Securitas Empty Sv: Mattias och dumma Securitas

Inlägg  MickeW 2009-02-16, 15:31

Hoppas att det reder ut sig snart Mattias!

Jag har ju de böcker och rollformulär vi behöver för att göra rollpersoner. Är inte van vid att använda framslagningsmetoden för grundegenskaperna men vi gör väl som med våra andra rollpersoner, omslag om raden blir för kass.
MickeW
MickeW

Antal inlägg : 266
Join date : 08-05-29
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Mattias och dumma Securitas Empty Sv: Mattias och dumma Securitas

Inlägg  Mattias 2009-02-23, 22:58

Det låter bra det Micke, jag hör av mig så dort allting lugnat ner sig med revisionen på jobbet.

//Mattias

Mattias

Antal inlägg : 179
Join date : 08-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Mattias och dumma Securitas Empty Sv: Mattias och dumma Securitas

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet