FNM - Vi draftar Eldricth Moon + Shadows over Innistrad @Pappersbruket fredag 9/9 kl start kl 19!
4 posters
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 1 av 1
FNM - Vi draftar Eldricth Moon + Shadows over Innistrad @Pappersbruket fredag 9/9 kl start kl 19!
Dags igen!
Medlemmar 85:-
Ej medlem betalar 100:-
För detta får ni tre boosters (2 st Eldritch Moon, 1 st Shadows over Innistrad).
Länder finns att låna!
1. Fredrik
2. Alex
3. MickeH (vid minst 6 deltagare)
4. Daniel
5. Chrisse
6. Oskar (ev)
7. Fred A
8. Patric
9.
10.
11.
12.
Först till kvarn
Medlemmar 85:-
Ej medlem betalar 100:-
För detta får ni tre boosters (2 st Eldritch Moon, 1 st Shadows over Innistrad).
Länder finns att låna!
1. Fredrik
2. Alex
3. MickeH (vid minst 6 deltagare)
4. Daniel
5. Chrisse
6. Oskar (ev)
7. Fred A
8. Patric
9.
10.
11.
12.
Först till kvarn
Senast ändrad av FredrikLindström den 2016-09-07, 22:11, ändrad totalt 7 gånger
Alexander- Antal inlägg : 234
Sv: FNM - Vi draftar Eldricth Moon + Shadows over Innistrad @Pappersbruket fredag 9/9 kl start kl 19!
Jag är med, om vi blir minst 6 pers.
Sv: FNM - Vi draftar Eldricth Moon + Shadows over Innistrad @Pappersbruket fredag 9/9 kl start kl 19!
Jag kommer nog med störst sannolighet.
Fred A- Antal inlägg : 58
OBS!
Ny starttid. Flera medlemmar har önskat att vi startar lite senare. För att så många som möjligt ska kunna vara med så skjuter vi fram starttiden 30 minuter.
Pappersbruket är öppet från kl 18:30.
Kiosken är öppen under hela kvällen. Läsk och snacks 5:- styck.
Sprid ordet. Ta med vänner.
Välkomna
Ny starttid. Flera medlemmar har önskat att vi startar lite senare. För att så många som möjligt ska kunna vara med så skjuter vi fram starttiden 30 minuter.
Pappersbruket är öppet från kl 18:30.
Kiosken är öppen under hela kvällen. Läsk och snacks 5:- styck.
Sprid ordet. Ta med vänner.
Välkomna
Duellekarna har kommit!
Jag tar med dem till Pappersbruket på fredag
Jag tar med dem till Pappersbruket på fredag
Vi kan bli ett gäng på draften. Det surras på Facebook och i chattar och dyker alla upp så blir vi 10-13 personer ikväll.
Föreningen har gott om boosters men bara för att vara tydlig: spelare anmälda/uppskrivna här har garanterat plats.
Föreningen har gott om boosters men bara för att vara tydlig: spelare anmälda/uppskrivna här har garanterat plats.
Liknande ämnen
» Eldritch Moon Draft fredag 5/8 kl 18:00 @Pappersbruket
» Eldritch Moon Intropack Pentagram fredag 29/7 kl 18:00 @Pappersbruket
» Innistrad
» Eldritch Moon Intropack Pentagram fredag 29/7 kl 18:00 @Pappersbruket
» Innistrad
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet