VBF T-shirt!
3 posters
Sida 1 av 1
VBF T-shirt!
Är väl dags att beställa t-shirts så dom säkert blir färdiga i tid. Du hade ju koll på dom Cissi!!!
Det enklaste är vl att dom som vill ha en hör av sig till Cissi.
Jag önskar storlek M.
Det enklaste är vl att dom som vill ha en hör av sig till Cissi.
Jag önskar storlek M.
Mange- Antal inlägg : 570
Sv: VBF T-shirt!
Det är helt klart dags att beställa men frågan är vad det ska vara för tryck på? Ett enkelt alternativ är att bara skriva Västerviks Brädspelförening på framsidan i stor text så att det syns ordentligt (vitt tryck på svart tröja).
En logga vore ju kul men det känns som att vi har lite för lite tid till att fixa en sådan och få till den på en tröja. Eller är det någon som har förslag på logga?
Om vi bara ska ha text, vilket typsnitt ska vi ha då tycker ni?
Hur stort ska trycket vara, hela framsidan eller bara ett litet på ena sidan?
Är vitt tryck på svart t-shirt ok?
Cissi
En logga vore ju kul men det känns som att vi har lite för lite tid till att fixa en sådan och få till den på en tröja. Eller är det någon som har förslag på logga?
Cissi
Cissi- Antal inlägg : 101
Cissi skrev:
Mårten du skulle ju kika på det. Har du fått fram nåt förslag?
Cissi skrev:Det är helt klart dags att beställa men frågan är vad det ska vara för tryck på? Ett enkelt alternativ är att bara skriva Västerviks Brädspelförening på framsidan i stor text så att det syns ordentligt (vitt tryck på svart tröja).
Cissi
Viktigt är ju att det syns bra. Vit text på svart tröja tycker jag låter bra.
Pontus har kollat vad det kostar att trycka på Walters foto. Det kommer gå på 195 kr inkl. t-shirt och vi får dem klara på 1 timme. Det låter som ett mycket bra alternativ tycker jag. Mårten hade kollat på skolan och där fick vi inte trycka. Vi pratar mer på onsdag.
Cissi
Cissi
Cissi- Antal inlägg : 101
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet