Prerelease 8/7 @Seriebörsen i Linköping
4 posters
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 1 av 1
Prerelease 8/7 @Seriebörsen i Linköping
Prerelease
Lördagen den 8 juli med början kl. 15.00 spelas prerelease i butiken.
Anmälan på plats kl. 14.35—14.50 eller föranmälan via e-post med förnamn, efternamn och DCI-nummer. Begränsat antal platser, så föranmälan rekommenderas.
Kostnad 260:-.
För det får du en prereleaselåda med bl.a. sex booster packs att göra din lek av (format: sealed deck). Alla deltagare får var sitt prereleasekort och prispotten fylls med nya boosterpacks.
Tidsåtgång: Vid fullsatt kör vi fem ronder. Räkna med en timme per rond + lekkonstruktion. Ingen matpaus så kör kolhydratuppladdning innan.
Lördagen den 8 juli med början kl. 15.00 spelas prerelease i butiken.
Anmälan på plats kl. 14.35—14.50 eller föranmälan via e-post med förnamn, efternamn och DCI-nummer. Begränsat antal platser, så föranmälan rekommenderas.
Kostnad 260:-.
För det får du en prereleaselåda med bl.a. sex booster packs att göra din lek av (format: sealed deck). Alla deltagare får var sitt prereleasekort och prispotten fylls med nya boosterpacks.
Tidsåtgång: Vid fullsatt kör vi fem ronder. Räkna med en timme per rond + lekkonstruktion. Ingen matpaus så kör kolhydratuppladdning innan.
Sv: Prerelease 8/7 @Seriebörsen i Linköping
Jag vill boka fyra platser till turneringen (har mailat Seriebörsen).
I bilen finns plats för fyra personer. Vore kul om vi kan få ett gäng Västerviksspelare på plats den här gången!
-----------------
1. Fredrik
2. Micke
3. Chrisse
4. Fred
I bilen finns plats för fyra personer. Vore kul om vi kan få ett gäng Västerviksspelare på plats den här gången!
-----------------
1. Fredrik
2. Micke
3. Chrisse
4. Fred
Senast ändrad av FredrikLindström den 2017-07-03, 09:15, ändrad totalt 2 gånger
Jag är gärna med.
Brukar vara standard att åka runt 12, sen käka på Stångebro Gatukök (som ligger 150m från spellokalen).
Brukar vara standard att åka runt 12, sen käka på Stångebro Gatukök (som ligger 150m från spellokalen).
jag är gärna med
Chrisse- Antal inlägg : 125
Jag hojtar till när Seriebörsen har svarat, dvs om vi får några platser
Jag kan vara med. Ska pröva någon gång
Fred A- Antal inlägg : 58
Avresa klockan 12.
Hur/var/när hämtar jag er?
Jag föreställer mig att det blir i den här ordningen:
-Chrisse
-Micke/Fred
Ange tid o plats - I'll be there!
Jag kommer att vilja ha ca 75:- per person i bensinpengar, är det ok med er?
Volvon går inte gratis
Hur/var/när hämtar jag er?
Jag föreställer mig att det blir i den här ordningen:
-Chrisse
-Micke/Fred
Ange tid o plats - I'll be there!
Jag kommer att vilja ha ca 75:- per person i bensinpengar, är det ok med er?
Volvon går inte gratis
jag kan bli upphämtad vid simhallen 11.45. fredrik ta med archenenmy lådan jag beställde på lördag. sätter in pengar för archenemy och bensinpengar på tors - fredag.
Chrisse- Antal inlägg : 125
Ok, då blir det bra om du hämtar mig och Fred hos mig runt 11.50.
Tips till Fred o Chrisse:
- Vi käkar när vi kommer dit, på ett gatukök nära spellokalen. Sen blir det ingen matpaus under hela tävlingen (som antagligen håller på till ca kl 21)
- Bra att ta med nån vattenflaska och om man vill ha en chokladbit eller nåt som mellanmål, det finns inget sånt att köpa på Seriebörsen
- Ingen idé att släpa med sig en spelmatta, den får inte plats på borden, det är trångt på Seriebörsen!
- Kolla om ni hittar era DCI-nummer så sparar ni tid när ni kommer dit (om nu inte Fredrik anmält er med namn så de kan leta upp dem innan)
- Vi käkar när vi kommer dit, på ett gatukök nära spellokalen. Sen blir det ingen matpaus under hela tävlingen (som antagligen håller på till ca kl 21)
- Bra att ta med nån vattenflaska och om man vill ha en chokladbit eller nåt som mellanmål, det finns inget sånt att köpa på Seriebörsen
- Ingen idé att släpa med sig en spelmatta, den får inte plats på borden, det är trångt på Seriebörsen!
- Kolla om ni hittar era DCI-nummer så sparar ni tid när ni kommer dit (om nu inte Fredrik anmält er med namn så de kan leta upp dem innan)
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet