Prerelease Ixalan 23/9 på Seriebörsen i Linköping
2 posters
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 1 av 1
Prerelease Ixalan 23/9 på Seriebörsen i Linköping
Dags för nästa magicserie!
Vi åker upp till Linköping på lördagen. Spelet börjar 15.00, vi räknar med att åka vid 12 och käka på Stångebro Gatukök innan tävlingen (som inte har någon matpaus).
1. David
2. Fred
3. MickeH
4. Johan
Tävlingen och bilen är fullbokadde!
http://www.serieborsen.se/prerelease.html
Vi åker upp till Linköping på lördagen. Spelet börjar 15.00, vi räknar med att åka vid 12 och käka på Stångebro Gatukök innan tävlingen (som inte har någon matpaus).
1. David
2. Fred
3. MickeH
4. Johan
Tävlingen och bilen är fullbokadde!
http://www.serieborsen.se/prerelease.html
Senast ändrad av MickeH den 2017-09-19, 17:51, ändrad totalt 2 gånger
Sv: Prerelease Ixalan 23/9 på Seriebörsen i Linköping
Har lagt upp detta på facebook också, större chans att fler ser
Jag hörde att den sista bilplatsen är bokad.
Har Johan anmält sig till Seriebörsen? Om inte, hög tid för att vara säker på att få spela.
Har Johan anmält sig till Seriebörsen? Om inte, hög tid för att vara säker på att få spela.
Johan är anmäld o klar!MickeH skrev:Jag hörde att den sista bilplatsen är bokad.
Bra!FredrikLindström skrev:Johan är anmäld o klar!MickeH skrev:Jag hörde att den sista bilplatsen är bokad.
Såg nu att det är fullsatt på lördagen.
Vi fixade detta igårMickeH skrev:Bra!FredrikLindström skrev:Johan är anmäld o klar!MickeH skrev:Jag hörde att den sista bilplatsen är bokad.
Såg nu att det är fullsatt på lördagen.
Västervik Spelhobby :: Arkiv :: Magic
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet