Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ny plats istället för Nilssons

2 posters

Gå ner

Ny plats istället för Nilssons Empty Ny plats istället för Nilssons

Inlägg  John 2010-02-20, 19:52

Ska vi redan nu byta ställe att spela på lördagar. Eftersom de tog upp ämnet så tolkar jag det som att de inte vill ha oss där. Jag tycker vi ska fatta piken och röra oss vidare
John
John
Admin

Antal inlägg : 539
Join date : 08-05-20

https://vvikbf.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Ny plats istället för Nilssons Empty Sv: Ny plats istället för Nilssons

Inlägg  MickeH 2010-02-20, 22:10

Vi bör överväga det i alla fall.

Idag när jag och Niklas kom dit, så blev vi informerade att de hade övervägt om vi skulle få sitta där och spela eller inte. Tydligen var det så häromveckan att folk inte fick plats eftersom vi satt där i våra dryga 2 timmar som vanligt. Såvitt jag vet har det aldrig sagts något om hur länge man får sitta och fika, för vi tar ju egentligen inte upp mer plats än om vi bara satt med en kopp kaffe och en kaka.

De hade dock inte tagit något slutgiltligt beslut ännu.

Personligen tycker jag att de skjuter sig i foten. Begränsar de tiden vi får sitta där så lär vi inte gå dit. Och så många kan det inte ha rört sig om. Vill de inte ha 3-7 pers där minst 40 lördagar per år, så lär de förlora mer pengar än om några personer inte får plats vid några tillfällen per år. Inte heller stör vi mer än folk som bara sitter och babblar skit.

Tråkigt tycker jag, eftersom vi började gå dit och fika regelbundet cirka år 2003.

Folk kan väl hålla ögonen öppna för alternativ (annat fik, hemma hos någon, eller Mejeriet kanske?), det viktiga som jag ser det är att det blir regelbundet, åtminstone minst varannan vecka.
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet