Spelkvällar, vad passar dig bäst?
+3
Micke.P
Ninja
MickeH
7 posters
Sida 1 av 1
Spelkvällar, vad passar dig bäst?
Under hösten 2010 har vi sett ett flertal inställda spelkvällar, och ett minskat antal deltagare.
Då räknar jag inte med magicträffarna på lördagar, dessa har varit välbesökta, utan här diskuterar vi brädspelskvällarna.
Vi har kört varannan tisdag hos John, och varannan onsdag hos Pontus.
Skriv gärna i den här tråden vilka dagar som passar dig bäst!
Då räknar jag inte med magicträffarna på lördagar, dessa har varit välbesökta, utan här diskuterar vi brädspelskvällarna.
Vi har kört varannan tisdag hos John, och varannan onsdag hos Pontus.
Skriv gärna i den här tråden vilka dagar som passar dig bäst!
Sv: Spelkvällar, vad passar dig bäst?
För min del så går det bra vilka dagar som helst, inklusive söndagar.
Jag tycker tisdagar/Söndagar passar inte bra för att jag har träning då.
men onsdagar och torsdagar passar mig bäst
men onsdagar och torsdagar passar mig bäst
Ninja- Antal inlägg : 71
Mig passar det bäst mitt i veckorna iaf, då jag nästan garanterat jobbar helgen så finns det större chans för mig att kunna komma mitt i veckorna. Vilken dag spelar inte så stor roll, måndag till torsdag passar bäst för mig iaf.
Micke.P- Admin
- Antal inlägg : 245
Mig passar tisdagar bäst. Torsdagar skulle också gå bra men börjar tidigt tre av fyra fredagar.
Jag jobbar varje onsdagkväll.
För er som inte hört det så väntar jag och Hillevi barn, lilla Rune beräknas komma i slutet av april. Då kommer inte jag kunna hålla i spelträffar på ett antal månader. Men jag tror att jag kommer kunna hålla i det igen när han vuxit på sig några månader. Vi håller även på att titta på hus nu och självklart kommer vi avsätta minst 40% av boyta till spelföreningen.
Jag jobbar varje onsdagkväll.
För er som inte hört det så väntar jag och Hillevi barn, lilla Rune beräknas komma i slutet av april. Då kommer inte jag kunna hålla i spelträffar på ett antal månader. Men jag tror att jag kommer kunna hålla i det igen när han vuxit på sig några månader. Vi håller även på att titta på hus nu och självklart kommer vi avsätta minst 40% av boyta till spelföreningen.
Nu när julmässorna är över så passar den dag jag väljer bäst. Bara jag har lite rutin i det dock.
Forumtrollet- Antal inlägg : 440
För mig passar måndagar, tisdagar och onsdagar bäst. Jag kan oftast inte torsdagar och har även ganska svårt på helger.
Cissi
Cissi
Cissi- Antal inlägg : 101
Tisdagar har slutat att fungera för mig. Måndagar och onsdagar funkar, ibland helger.
Kommer dock att behöva jobba en del övertid i minst 2 månader till, då kommer ni nog inte få se mig så ofta..
Kommer dock att behöva jobba en del övertid i minst 2 månader till, då kommer ni nog inte få se mig så ofta..
Janne- Admin
- Antal inlägg : 147
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet