LinCon 2011 (Sista datum för billigare föranmälan 1/5)
4 posters
Sida 1 av 1
LinCon 2011 (Sista datum för billigare föranmälan 1/5)
Hur många skall åka på detta i år?
Jag och min fru var hyffsat flitiga besökare under tidigt 90-tal. Nu ska vi försöka återuppta den traditionen.
Som det ser ut just nu är bilen full, men får vi platser över är någon gärna välkommen att resa med oss.
// fredrik
Jag och min fru var hyffsat flitiga besökare under tidigt 90-tal. Nu ska vi försöka återuppta den traditionen.
Som det ser ut just nu är bilen full, men får vi platser över är någon gärna välkommen att resa med oss.
// fredrik
Sv: LinCon 2011 (Sista datum för billigare föranmälan 1/5)
Jag kommer definitivt att åka. Med ett undantag har jag varit på alla Lincon sen 98 eller 99.
Lite olika vad jag spelat, i början var det mest magic, på senare tid mest brädspel. Förra året spelade jag en magic-draft, spelade ett kval i Advanced Civilization och testade lite nya brädspel.
Förra året var vi 4 från klubben som åkte (plus Alexander som pluggar i Linköping).
Lite olika vad jag spelat, i början var det mest magic, på senare tid mest brädspel. Förra året spelade jag en magic-draft, spelade ett kval i Advanced Civilization och testade lite nya brädspel.
Förra året var vi 4 från klubben som åkte (plus Alexander som pluggar i Linköping).
Vore kul att testa Magic på LinCon.
Såg på deras hemsida att anmälan öppnar 14:e februari. Har noterat detta i kalendern
Såg på deras hemsida att anmälan öppnar 14:e februari. Har noterat detta i kalendern
Såg nu att anmälan är framflyttad till 21/2. Ingen direkt panik, då spelkonventet är i juni.
Ni som anmäler er först (jag är säkert bland dem...), om sovsalssystemet är som förra året, så man måste välja en sovsal - välj ut en och säg till här på forumet så att vi kan hamna i samma sovsal.
Ni som anmäler er först (jag är säkert bland dem...), om sovsalssystemet är som förra året, så man måste välja en sovsal - välj ut en och säg till här på forumet så att vi kan hamna i samma sovsal.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Forumtrollet- Antal inlägg : 440
Jag kommer inte åka iår då jag får barn i krokarna
Hmm, verkar som att de inte har samma system på sovsalar i år. Vill vi ha studion eller A-salen?
Nä, det är rätt värdelöst. Jag brukar ha svårt att sova om det är en liten sal med ett dussin pers. I en gigantisk gymnastiksal lär jag inte få nån sömn alls. Får se hur jag gör.Läderlappen skrev:Hmm, verkar som att de inte har samma system på sovsalar i år. Vill vi ha studion eller A-salen?
Min plan är att åka bil med ett gäng och försöka fixa någon annanstans i linköping att sova. Ska man inte sova i jättesalen så är det dessutom mycket enklare att köpa biljett när man bara behöver boka inträde.
(Min förhoppning är att stanna lite längre i år än förra gången.)
(Min förhoppning är att stanna lite längre i år än förra gången.)
Jag har anmält mig.
Sista datum för billigare föranmälan är 1/5. Därefter blir det 100kr dyrare (50kr extra för halvkonvent), men det brukar inte vara några problem att anmäla sig på plats ifall man bestämmer sig sent.
Sista datum för billigare föranmälan är 1/5. Därefter blir det 100kr dyrare (50kr extra för halvkonvent), men det brukar inte vara några problem att anmäla sig på plats ifall man bestämmer sig sent.
Det verkar som om årets delegation till Lincon kommer att bestå av mig, Pontus och Alexander.
Alex är ju redan på plats, så Pontus och jag tar tåget upp på torsdag morgon.
För min del blir det nog hemresa lördag kväll eller söndag mitt på dagen.
Alex är ju redan på plats, så Pontus och jag tar tåget upp på torsdag morgon.
För min del blir det nog hemresa lördag kväll eller söndag mitt på dagen.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet