Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Förhållningsregler för draft!

Gå ner

Förhållningsregler för draft! Empty Förhållningsregler för draft!

Inlägg  Micke.P 2011-04-15, 19:27

Vi ska från och med 22/4-11 följa dessa förhållningsregler angående draft.

Kostnad för att vara med och drafta med förening kostar 80 kr. Har man egna boosters så kostar det 10 kr för att få vara med och slåss om prispotten.


Av dessa 80 kr så kommer 20 kr vara en anmälningsavgift. (Anmälningsavgiften är ingen extra kostnad gentemot förut, utan den märker man bara av om man missköter sig gällande avanmälning osv.)

Det kommer finnas två typer av intresseanmälningar:

1. Jag är 100% på att jag kommer (om jag inte bryter benet på vägen osv)
2. Jag är osäker och därför så tar jag en reservplats.

Har man satt sig som reserv så kan man inte räkna med att få en plats i draften, man behöver inte heller betala anmälningsavgiften om man inte dyker upp.
Om systemet med "osäker anmälningarna" missbrukas utan att man hör av sig så kommer även såna personer få betala anmälningsavgiften.

Det är inte så mycket begärt att man kan ringa eller skriva på forumet, när ett flertal personer ser till att det finns boosters och plats att drafta på.

Skriver man upp sig utan att avanmäla sig så kommer man få betala dubbel anmälningsavgift till nästa draft man är med.

Vi ser gärna att man avanmäler sig senast tidig förmiddag dagen då draften ska äga rum.

Detta är för att motverka frironder och för att kunna ställa in ev drafter vid dåligt intresse.



Så anmäl er så tidigt som möjligt om ni kan, hör av er i tid om ni inte kan!

Avanmäl er i första hand på forumet, har ni ej tillgång till internet så ring i första hand Micke.P eller Pontus.

Har ni synpunkter så ta upp dom med mig eller Pontus via mail eller per telefon.

Telenr

Micke.P - 0737581223
Pontus - 0735607710
Micke H - 0704362585


MVH

Micke.P - Draftansvarig
Pontus - Forumtroll

Micke.P
Micke.P
Admin

Antal inlägg : 245
Join date : 10-01-11

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet