Magic 2012 - Duels of the Planeswalkers
2 posters
Sida 1 av 1
Sv: Magic 2012 - Duels of the Planeswalkers
Det finns ute till PC (via Steam), Xbox360 och PS3 nu.
Jag har laddat ner det till min Xbox, och det ser bättre ut än föregångaren. Fast jag har inte hunnit spela så mycket ännu.
Jag har laddat ner det till min Xbox, och det ser bättre ut än föregångaren. Fast jag har inte hunnit spela så mycket ännu.
Ska installera Steamversionen under kvällen. Finns det någon chans att någon av er kan ta med min voucher till Seriebörsen i helgen?MickeH skrev:Det finns ute till PC (via Steam), Xbox360 och PS3 nu.
Peter på Seriebörsen hoppades få in dem under dagen. I så fall fixar vi förstås det åt dig.FredrikLindström skrev:Finns det någon chans att någon av er kan ta med min voucher till Seriebörsen i helgen?
Kan du leverera vouchern till Mårten på lördag när vi har spelträff, eller till Pontus så är det nog enklast.
Nu har det ju visat sig vara problem att få ut den där eländiga vouchern... Wizards databas verkar spökaMickeH skrev:Peter på Seriebörsen hoppades få in dem under dagen. I så fall fixar vi förstås det åt dig.FredrikLindström skrev:Finns det någon chans att någon av er kan ta med min voucher till Seriebörsen i helgen?
Kan du leverera vouchern till Mårten på lördag när vi har spelträff, eller till Pontus så är det nog enklast.
Mm, jag hade också problem med vouchern först, men eftersom jag hade registrerat mig förra gången så kände systemet igen min e-postadress.
I värsta fall så är det ju prerelease på M2012 om 3 veckor, så du får ta den då om det inte ordnar sig till helgen.
I värsta fall så är det ju prerelease på M2012 om 3 veckor, så du får ta den då om det inte ordnar sig till helgen.
Nu fungerade det att ladda ned vouchern. Hmm... nu testade jag med Internet Explorer, brukar normalt använda Chrome.MickeH skrev:Mm, jag hade också problem med vouchern först, men eftersom jag hade registrerat mig förra gången så kände systemet igen min e-postadress.
En expansion har kommit nu, åtminstone till Xbox 360.
Jag har bara spelat några dueller, men jag har redan sett några Innistrad-kort i spelet.
Dessutom kan man nu spela Archenemy som Archenemyn (dvs den som spelar själv).
Jag har bara spelat några dueller, men jag har redan sett några Innistrad-kort i spelet.
Dessutom kan man nu spela Archenemy som Archenemyn (dvs den som spelar själv).
Liknande ämnen
» Duels of the Planeswalkers 2015 (eller Magic 2015) - datorspelet
» Duels of the Planeswalkers - nu till PC!
» Duels of the Planeswalkers - XBox Live
» Magic - The Movie?
» Duels of the Planeswalkers - nu till PC!
» Duels of the Planeswalkers - XBox Live
» Magic - The Movie?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet