söka extra bidrag
3 posters
Sida 1 av 1
söka extra bidrag
Jag fick precis ett samtal från Sverok Kalmarblekning. De vill förutom att presentera sig även berätta att vi kan söka extra bidragspengar hos dem, för t.ex inköp eller om vi vill anordna någon aktivietet. Så om vi någongång i framtiden vill köpa in en dator, köpa in 8 exemplar av Heroes of might and magic 3 eller smida ihop 2 svärd för att köra tornerspel så ska vi skriva ihop en ansökan och maila till följande adress: kalmarblekinge@sverok.se . Det tycker jag att vi ska ha i tankarna. Om vi hyr in oss i Majors gaminglokal så kan vi även få hjälp med hyran från dem. Bra skit!
Han frågade även om vi ska anordna något till spelveckan iår (vecka 46 tror jag att det var). Om vi ska göra det så kan vi ansöka om pengar, upp till 5000kr kan vi få för det eventet. Någon som är sugen på att ta tag i det iår, jag har gjort det tidigare men känner att det krockar lite med min flytt iår.
Han frågade även om vi ska anordna något till spelveckan iår (vecka 46 tror jag att det var). Om vi ska göra det så kan vi ansöka om pengar, upp till 5000kr kan vi få för det eventet. Någon som är sugen på att ta tag i det iår, jag har gjort det tidigare men känner att det krockar lite med min flytt iår.
Sv: söka extra bidrag
Hittade detta: http://spelveckan.sverok.se/arrangera.htmlFredrikLindström skrev:Vad har ni gjort tidigare?
Skall aktiviteten rikta sig till nya spelare?
Sv: söka extra bidrag
FredrikLindström skrev:Vad har ni gjort tidigare?
Skall aktiviteten rikta sig till nya spelare?
det får riktia sig till vad som helst. men generellt sätt ska det rikta sig till att få fler att gå på våra möten. så skönare stolar, gratis cola, fria magicboosters eller vad som krävs
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet