Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hut lyckades jag med det här??

3 posters

Gå ner

Hut lyckades jag med det här?? Empty Hut lyckades jag med det här??

Inlägg  Gotland 2008-10-18, 21:17

Ja, jag skulle regga mig på erat forum tänkte jag, Så jag registrerade mig och valde Mattias som användarnamn. Allt gick jättebra tills jag skulle logga in. Då säger forumet att jag inte har rätt lösenord, så jag tänkte: jaja jag är ju en virrpanna, jag har bergis valt något konstigt lösen som jag skrivit helt knasigt, så jag klickade på glömt lösenord knappen. Här skall man ju ange sitt användarnam och sin E-post. Men inte heller här kommer jag vidare då mitt användarnam inte matchar epostadressen!? Då tänkte jag att min registration inte gått igenom och prövade att regga mig igen, vilket inte gick eftersom att min E-postadress redan finns lagrad.....Så enda möjliga lösningen är att jag har stavat fel på mitt användarnam, mitt riktiga förnamn alltså Embarassed

Finns det någon klantförsäkring här på forumet (någon vänlig och förstående moderator själ som kan ta bort mig i registret?), så att jag kan regga om mig.

Sen kan man ju förstås fråga sig själv hur dum man kan bli, men det är en annan fråga........ Shocked

Epostadress: mattiasjansson_vvg@hotmail.com

Gotland
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hut lyckades jag med det här?? Empty Sv: Hut lyckades jag med det här??

Inlägg  MickeH 2008-10-18, 21:58

Samma sak hände en annan medlem häromveckan. Vår moderator Janne kan nog fixa det åt dig.
MickeH
MickeH

Antal inlägg : 1832
Join date : 08-08-06

https://twitter.com/BoardGameMike

Till överst på sidan Gå ner

Hut lyckades jag med det här?? Empty Sv: Hut lyckades jag med det här??

Inlägg  Janne 2008-10-19, 16:56

Tjena!
Jag har aktiverat ditt konto nu, så det ska bara vara att köra. Om du behöver ett nytt lösenord så kan jag nog fixa det åt dig.

Nya användare får automatiskt ett aktiveringsmail. Kan det va så att det fastnat i ditt spamfilter eller så? Är ju som sagt andra gången det här inträffar.
Janne
Janne
Admin

Antal inlägg : 147
Join date : 08-08-08
Ort : Västervik

Till överst på sidan Gå ner

Hut lyckades jag med det här?? Empty Sv: Hut lyckades jag med det här??

Inlägg  Mattias 2008-10-19, 18:57

Sådärr, nu är jag registrerad!, Kollade igenom spamfiltret men kunde inte hitta något, vet inte riktigt vad som hände. Tack för hjälpen i alla fall och allting fungerar perfekt.

//Mattias

Mattias

Antal inlägg : 179
Join date : 08-10-19

Till överst på sidan Gå ner

Hut lyckades jag med det här?? Empty Sv: Hut lyckades jag med det här??

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet