Snapcaster Mage
2 posters
Sida 1 av 1
Snapcaster Mage
Byter en "Snapcaster Mage" (draftad 2012-01-08) mot nåt annat kul.
Söker egentligen inget speciellt, men kommer nog själv inte att använda "Snapcaster..." i någon lek.
Vad kan vara kul? En Planeswalker, några boosters... jag vet inte
Nu vet ni att det finns en, om någon behöver den...
// fredrik
Söker egentligen inget speciellt, men kommer nog själv inte att använda "Snapcaster..." i någon lek.
Vad kan vara kul? En Planeswalker, några boosters... jag vet inte
Nu vet ni att det finns en, om någon behöver den...
// fredrik
Sv: Snapcaster Mage
Har haft lite snack med spelare och kollegor här under morgonen...
Utkomsten blev att jag hellre har vita kort som t ex "Elesh Norn, Grand Cenobite" och "Elspeth Tirel" än "Snapcaster Mage".
Är det ett tokigt byte - och hur brukar det gå till när ni andra byter/säljer kort?
Jag har kollat Torget på SvM och där verkar man sälja kortet för ca 200:-
Utkomsten blev att jag hellre har vita kort som t ex "Elesh Norn, Grand Cenobite" och "Elspeth Tirel" än "Snapcaster Mage".
Är det ett tokigt byte - och hur brukar det gå till när ni andra byter/säljer kort?
Jag har kollat Torget på SvM och där verkar man sälja kortet för ca 200:-
Jag byter gärna kort så att jag får kort jag behöver istället för dyra kort som bara sitter i bytespärmen. Jag bytte bort en dyr Jace (som då stod i ca 600 kr) mot nåt dussin kort som var värda totalt ca 500, och det tyckte vi båda var en bra affär.
Däremot tycker jag att det är för lite med en Elesh Norn och en Elspeth Tirel för din Snapcaster Mage. Men lägg på nåt mer för kanske 50kr så gör du en vettig affär.
Däremot tycker jag att det är för lite med en Elesh Norn och en Elspeth Tirel för din Snapcaster Mage. Men lägg på nåt mer för kanske 50kr så gör du en vettig affär.
Jag såg att du hade en Elspeth Tirel i din pärm, Micke
Har du användning för en Snapcaster?
Jag skulle nog kunna tänka mig en Snapcaster Mage till.FredrikLindström skrev:Jag såg att du hade en Elspeth Tirel i din pärm, Micke
Den Elspeth jag har är foilad, så den är ju lite dyrare än en vanlig. Tror nog jag har en Elesh Norn jag kan bli av med också. Ska försöka komma ihåg att ta med den nästa gång.
Vill du byta foilade Elspeth och Elesh Norn mot Snapcaster? Dina kort är ju värda mer än min Mage!MickeH skrev:
Jag skulle nog kunna tänka mig en Snapcaster Mage till.
Den Elspeth jag har är foilad, så den är ju lite dyrare än en vanlig. Tror nog jag har en Elesh Norn jag kan bli av med också. Ska försöka komma ihåg att ta med den nästa gång.
Det kan jag göra. Om det blir nåt lördagsspel på Player-2 nu på lördag så tar jag med korten. Jag kommer dessvärre inte till Pontus på onsdag (men jag är där på brädspelsträffen på tisdag).FredrikLindström skrev:Vill du byta foilade Elspeth och Elesh Norn mot Snapcaster? Dina kort är ju värda mer än min Mage!MickeH skrev:
Jag skulle nog kunna tänka mig en Snapcaster Mage till.
Done deal!MickeH skrev:
Det kan jag göra. Om det blir nåt lördagsspel på Player-2 nu på lördag så tar jag med korten. Jag kommer dessvärre inte till Pontus på onsdag (men jag är där på brädspelsträffen på tisdag).
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet