Vill testa!
3 posters
Sida 1 av 1
Vill testa!
Jag vill testa "Ticket to ride", "Race for the Galaxy" och "Dominion", men har väldigt svårt att vara med och spela på tisdagar... :-(
Sv: Vill testa!
Jag hinner nog inte ner tidigare, men Ticket to ride finns att låna på P2 så om du hittar 2 till så kan du ju testa det...
Micke.P- Admin
- Antal inlägg : 245
Det finns en ok app för android-telefoner som heter Androminion, vilket är Dominion helt enkelt.
Fast det är förstås bättre att spela det några gånger på riktigt innan man använder den.
Race for the Galaxy är kul, men spelet har inte så mycket interaction mellan spelarna.
Jag har RftG med 2 expansioner (fast jag har bara spelat med grundspelet), och Dominion med 1 expansion.
Fast det är förstås bättre att spela det några gånger på riktigt innan man använder den.
Race for the Galaxy är kul, men spelet har inte så mycket interaction mellan spelarna.
Jag har RftG med 2 expansioner (fast jag har bara spelat med grundspelet), och Dominion med 1 expansion.
"Dominion" var kul, jag spelar det gärna fler gånger.
Är fortfarande nyfiken på "Ticket to ride"... ska se om jag kan boka upp vår gillestuga
Är fortfarande nyfiken på "Ticket to ride"... ska se om jag kan boka upp vår gillestuga
Undrar om inte Major har ett Ticket to Ride-spel på Player-2. Men jag är inte helt säker.FredrikLindström skrev:"Dominion" var kul, jag spelar det gärna fler gånger.
Finns flera i föreningen som har det annars (dock ej jag).
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet