Västervik Spelhobby
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

4 posters

Gå ner

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3 Empty Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

Inlägg  Forumtrollet 2012-05-20, 19:21

Forumtrollet
Forumtrollet

Antal inlägg : 440
Join date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3 Empty Sv: Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

Inlägg  FredrikLindström 2012-05-20, 20:18

Ho ho ho... Honom känner vi igen Smile
FredrikLindström
FredrikLindström

Antal inlägg : 1333
Join date : 11-01-16
Age : 54
Ort : Västervik

http://www.fredriklindstrom.com

Till överst på sidan Gå ner

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3 Empty Sv: Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

Inlägg  Micke.P 2012-05-21, 03:24

undrar om han inte fejkar för att få uppmärksamhet....men det finns ju sånt folk som verkligen är sådär läskiga och konstiga..Razz
Micke.P
Micke.P
Admin

Antal inlägg : 245
Join date : 10-01-11

Till överst på sidan Gå ner

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3 Empty Sv: Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

Inlägg  Major 2012-05-21, 14:57

Den där snubben är en "karaktär", alltså han spelar bara över för att folk tycker det är kul. Likadant med hans MtG bord-flip, WoW rants osv. Dock är han en väldigt smart kille som är duktig på att framföra sina åsikter; i vissa av hans videos är han helt seriös och spelar inte "Francis the super nerd" utan bara debaterar saker som han tycker är viktigt.
Major
Major

Antal inlägg : 212
Join date : 11-07-05

Till överst på sidan Gå ner

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3 Empty Sv: Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

Inlägg  Micke.P 2012-05-21, 16:51

Major skrev:Den där snubben är en "karaktär", alltså han spelar bara över för att folk tycker det är kul. Likadant med hans MtG bord-flip, WoW rants osv. Dock är han en väldigt smart kille som är duktig på att framföra sina åsikter; i vissa av hans videos är han helt seriös och spelar inte "Francis the super nerd" utan bara debaterar saker som han tycker är viktigt.

Tänkte nästan att det var så, har kollat lite på hans andra videos nu, seriös och vettig kille.
Micke.P
Micke.P
Admin

Antal inlägg : 245
Join date : 10-01-11

Till överst på sidan Gå ner

Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3 Empty Sv: Hmm... jag anar ett mönster hos McDonalds stammisar... :3

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet