MtG Planechase 2012
3 posters
Sida 1 av 1
MtG Planechase 2012
Planechase 2012 släpps den 1:a Juni. Info finns att läsa här: LÄNK
Det är alltså 4 olika lekar som spelas på ett väldigt snarlikt sätt som commander. De släpper ett par unika kort till dessa lekar, samt ett par stora kort som är unika för formatet.
Ifall några är intresserade så kan Player 2 ta in ett par av dessa. Har inte prisuppgifter (för Sverige) än, men jag lägger mig på samma nivå som andra återförsäljare.
Det är alltså 4 olika lekar som spelas på ett väldigt snarlikt sätt som commander. De släpper ett par unika kort till dessa lekar, samt ett par stora kort som är unika för formatet.
Ifall några är intresserade så kan Player 2 ta in ett par av dessa. Har inte prisuppgifter (för Sverige) än, men jag lägger mig på samma nivå som andra återförsäljare.
Major- Antal inlägg : 212
Sv: MtG Planechase 2012
Jag kommer troligen att vilja ha 1 av varje.
Vore kul med ett Launch party för dem.
Vore kul med ett Launch party för dem.
Låter som att jag kan ta in ett par då.
Micke: Jag hörde mig för lite gällande launch party för dessa kort, och för att få in promo-kort och dylikt så vill de att man har minst 8 deltagare.
Micke: Jag hörde mig för lite gällande launch party för dessa kort, och för att få in promo-kort och dylikt så vill de att man har minst 8 deltagare.
OK, säkert inte så lätt att få ihop 8 pers.Major skrev:Låter som att jag kan ta in ett par då.
Men man kanske kan köra nåt inofficiellt för att testa dem.
Det brukar anordnas launch på dessa prylar i Linköping, tror vi var 12 eller 16 på Commander, och den hade nog en större hype än den här (och så var vi 3 från V-vik av de som var med).
Senast ändrad av MickeH den 2012-03-27, 13:45, ändrad totalt 1 gång
Jag kör gärna något inofficiellt, men jag ska se om jag kan få dem att ge ut promo-kort oavsett om vi blir 8 eller inte.
Men det borde väl inte vara omöjligt? Om Major pushar på vid disken och vi andra tjatar på våra spelkompisar...MickeH skrev:OK, säkert inte så lätt att få ihop 8 pers.Major skrev:Låter som att jag kan ta in ett par då.
Det är ju flera månader bort (1:e juni?) så det är ju gott om tid att snacka med Bosse, Pontus, Rosendal mfl...
Jag ska göra mitt bästa på min sida
Planechase lekarna kommer att gå för 225kr / st.
Jag kommer att ta in 8st lekar, dvs 2 av varje. Om intresse finns för att förboka dessa lekar så säg bara till. Skulle intresset vara större så är det inte för sent för mig att lägga in en större beställning.
Jag kommer att ta in 8st lekar, dvs 2 av varje. Om intresse finns för att förboka dessa lekar så säg bara till. Skulle intresset vara större så är det inte för sent för mig att lägga in en större beställning.
Har haft kontakt med Pontus D. Han kan tyvärr inte följa med till Linköping och DeKlomp...
Decklistor kan nu hittas på http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/arcana/981
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet