Dags att köpa nytt mars
+4
John
Forumtrollet
Mange
Cissi
8 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Nua är spelen här!
Var och hämtade spelen i dag. Men upptäckte då att S:t Petersburg inte var med. Var visst slut stog det? Men man kunde ju ändå beställa det på hemsidan??
Tar med dom till på tisdag Micke.
Tar med dom till på tisdag Micke.
Mange- Antal inlägg : 570
Sv: Dags att köpa nytt mars
OK
Jag misstänker att SF-bokhandeln är bättre på att sälja saker i sin butik. Dessutom är de inte billiga. Vi kanske borde undvika dem?
Ta Thurn and Taxis som jag beställde, det kostade 379. På Worldofboardgames kostar det 249...
Jag misstänker att SF-bokhandeln är bättre på att sälja saker i sin butik. Dessutom är de inte billiga. Vi kanske borde undvika dem?
Ta Thurn and Taxis som jag beställde, det kostade 379. På Worldofboardgames kostar det 249...
Jag har inte gett mig in i diskussionen om inköpta spel pga utav mina låga aktivitet i klubben senaste tid. Jag vill dock flagga för goblin games i göteborg. Jag köper alla mina roll/Brädspel där utav henrik. Det han inte har inne brukar han plocka hem ifrån USA/TYSKLANd etc. Han har ingen webbshop utan jag brukar maila honom om kostnadsförslag på spel, varav han svarar vad han kan få tag på samt vad det kommer att kosta. Vid lite större ordrar brukar han hjälpa till med frakten. Suverän kille som driver en riktigt bra butik. Kan kanske vara något till nästa gång?
//Mattias
//Mattias
Mattias- Antal inlägg : 179
Bra idé. Även om jag misstänker att nästa inköp blir på Lincon. Fast när jag tänker efter så brukar väl Goblin Games vara där? Så det kanske blir från dem ändå!Mattias skrev:Jag har inte gett mig in i diskussionen om inköpta spel pga utav mina låga aktivitet i klubben senaste tid. Jag vill dock flagga för goblin games i göteborg. Jag köper alla mina roll/Brädspel där utav henrik. Det han inte har inne brukar han plocka hem ifrån USA/TYSKLANd etc. Han har ingen webbshop utan jag brukar maila honom om kostnadsförslag på spel, varav han svarar vad han kan få tag på samt vad det kommer att kosta. Vid lite större ordrar brukar han hjälpa till med frakten. Suverän kille som driver en riktigt bra butik. Kan kanske vara något till nästa gång?
//Mattias
Jag vet inte om Henrik dyker upp på LinCon, han driver ju butiken själv. Kan återkoma med den informationen när det börjar närma sig.
//Mattias
//Mattias
Enligt arrangemangs foldern ska Goblin Games till LINCON:
http://www.lincon.se/index.php?meny=meny&sida=04arrangemang&arrangemangstyp=6
Psst, SM i Shogi kommer också att spelas!
//Mattias
http://www.lincon.se/index.php?meny=meny&sida=04arrangemang&arrangemangstyp=6
Psst, SM i Shogi kommer också att spelas!
//Mattias
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet